درباره برندکده
انتشار: بهمن 18، 1401
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

درباره برندکده

به زبانی ساده باید بگوییم، بستری جامع و گسترده فراهم شده است تا بی دغدغه و سریع دنیای مد را رصد کنید و هر آنچه از صنعت مد و پوشاک می خواهید بدانید، برندکده در اختیار شما قرار می دهد.

به گونه ای، برندکده را می توان یک شبکه اجتماعی معرفی کرد که پلی است میان دنیای مد و طرفداران آن\xa0با اهدافی مشخص و کارآمد که نیاز بزرگی را برطرف ساخته است. برندکده در سال 1395 فعالیت خود را آغاز\xa0کرد و در ابتدا با وارد کردن 400 برند در سیستم بازخورد لازم را از کاربران دریافت کرد و رفته رفته صاحبان کسب و کار در این حوزه نیز، برندکده را مورد اعتماد خود قرار دادند.\xa0هدف اصلی برندکده اصالت در راستای ارائه خدمات بوده و جلب اعتماد کاربران با ارائه محتوای با کیفیت نیز از اهداف اصلی این شبکه اجتماعی می باشد. برندکده در راستای صداقت و خدمت رسانی به مردم و صاحبان برند قدم بر می دارد و ارتباط بر پایه اعتماد و صداقت بین کسب و کارها و کاربران از اعتقادات برندکده است.

چرا باید به برندکده سفر کنیم؟

چه میزان به هدف تبلیغاتی خود می رسید؟

بر اساس آخرین بررسی های نظام پایش شاخص ارتباطات کشور، 51 درصد کاربران اینترنت در ایران عضو شبکه های اجتماعی هستند و 13 درصد در اینترنت به دنبال تفریح و سرگرمی اند. به این ترتیب صاحبان برند و فعالان عرصه مد هر کدام به گونه ای و با سیاست های متفاوت در این شبکه ها فعالیت می کنند. همین مسئله کاربر را آزرده خاطر می سازد زیرا باید برای دنبال کردن علایق خود در تمام این شبکه های اجتماعی عضو شود که اینکار زمانبر و خسته کننده است و به دلیل عمومی بودن این شبکه ها صفحه های نامعتبر زیادی وجود دارد، که در بعضی موارد نمی توان آن را تشخیص داد. فروش محصولات تقلبی به اسم اصل یکی دیگر از مواردی است که بسیاری از کاربران را سردرگم و بی اعتماد ساخته است. برای حل کردن این معضل، هر برند در شبکه اجتماعی برندکده دارای پروفایل اختصاصی است وتمامی فعالیت ها و مدیریت پروفایل توسط خود صاحبان و نمایندگان برند انجام می پذیرد.

به دلیل حجم زیاد تبلیغات نامعتبر در شبکه های اجتماعی، تا حد زیادی اعتماد مردم به تبلیغ \xa0در این شبکه ها\xa0\xa0از دست رفته است و نتیجه ای معکوس به دنبال داشته و امکان کاهش رغبت طرفداران شما نیز وجود دارد. مردم به تبلیغات در رسانه های معتبر اعتماد می کنند. بنابراین، برندکده به عنوان مرجع تخصصی برندها و رسانه ای معتبر در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد.\xa0



منبع: https://www.brandkade.com/Page/Aboutچرا برندکده؟

سوالی که ذهن بیشتر صاحبان برند و فعالان در این عرصه را به خود درگیر می کند این است که چرا برندکده؟ چرا با وجود امکانات فعلی از این سرویس استفاده شود؟ چرا باید اعتماد کنیم؟ و ... با کمی کنکاش به راحتی می توان این سوالات را پاسخ داد. یکی از دلایل بزرگی که باعث شکل گرفتن برندکده شد، پراکندگی اطلاعات بود. یعنی کاربر می بایست برای مشاهده اطلاعات مختلف یک برند به مراجع و منابع مختلفی مراجعه می کرد و احتمال اینکه به نتیجه مناسبی نمی رسید، بالا بود. حال اطلاعاتی که راجع به دنیای مد و پوشاک وجود دارد، به صورت دسته بندی شده در برندکده گردآوری شده است، تا کاربران به راحتی و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود دست یابند.\xa0