انتخاب رنگ های ملایم و ترکیب آن با رنگ سفید، نورپردازی خاص، دسترسی آسان و تنوع زیاد محصولات،. تنوع شغل ها معمولاً بسیار زیاد است سعی کنید از قفسه هایی استفاده کنید که مشتری را از سردرگمی خارج کند. در این مقاله سعی شد به طور اجمالی به آنها اشاره شود. این امر را درک کرده و سعی میکنند در هر کاری بهترین حالت را اجرا کنند. این ایده جذاب لازم است به دقت برای امکان اجرا، انتخاب بهترین لباس ها جهت نمایش در ویترین یا دکور و همچنین تطابق با سه نکته پیش از دکور که در بخش اول مقاله ذکر شده است بررسی شود. طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه کوچک و یا مغازه های بزرگ زمانی می تواند به بهترین نحوه اجرا گردد که چند اصل مهم در آن رعایت گردد. طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه از جمله موارد بسیار مهم برای جذب مشتری بیشتر می باشد. افزایش رغبت مشتری برای ورود به داخل فروشگاه برابر با فروش و درآمدزایی بیشتر برای مالکین فروشگاه بوده و اهمیت طراحی داخلی در دو دهه اخیر بسیار بالا رفته است. دکوراسیون داخلی فروشگاه ها با توجه به کاربرد و نوع مشتریان خود متفاوت بوده و نیاز به تخصص خاص خواهد داشت.
دکوراسیون، رنگ ها و چیدمان المان های گوناگون یکی از مهم ترین عوامل سازنده احساسات انسانی و تصورات افراد نسبت به محیط اطراف است. طراحی یک دکور مغازه خودمانی، صمیمی و دوست داشتنی می تواند یک عامل موثر و مهم برای جلب نظر مشتریان سخت پسند و حساس باشد. و فضا طوری طراحی شود که مورد پسند تمام مخاطبین قرار گیرد. در اغلب مشاوره های طراحی دکور، ما هزینه هایی را که مالک فروشگاه یا صاحب کسب و کار در نظر دارد در کنار ایده ها، محصولات، کاربری های گوناگون و جزییات مربوط به معماری و ساختمان فروشگاه را در کنار هم قرار داده و تلاش می کنیم یک پاسخ ایده آل برای سوال “طراحی دکوراسیون فروشگاه به کمک دیزاین و چیدمان ویترین و دکوراسیون داخلی” به مالک ارائه کنیم. شاید تماشای دکور فروشگاه پوشاک زیر بیش از هرچیز برای شما گویای تعریف این ایده باشد. وقتی مشتری وارد مغازه آجیل فروشی بشود و عطر و بوی آجیل تازه و مغزهای بوداده شده سرتاسر مغازه را پرکرده باشند، قطعا از مغازه شما خرید خواهد کرد. همچنین محصولات قیمتی تقریبا یکسان در سرتاسر کشور دارند.
اگر ملک محل فروشگاه، به نام شما است باید یک کپی معتبر از سند، و اگر ملک فروشگاه در اجاره شما بوده، یک کپی از اجاره نامه را به همراه این درخواست ارائه دهید. نمونه هایی که در ادامه برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت، تنها بخشی از جدید ترین پروژه ها طراحی داخلی مغازه مدرن می باشند. جایی که بیشتر زمان های خود را در آن می گذرانید باید از همه نظر آسایش و آرامش شما را تامین کند. کلینیک ساختمانی پارسه بعنوان طراح و مجری تزئینات داخلی فروشگاه ها و مغازه های تجاری ، آمادگی خود را جهت طراحی و ساخت انواع سازه های فروشگاهی ، اعلام می دارد. برای طراحی دکوراسیون داخلی میتوانید به سراغ انواع قفسه بندی مغازه شال و روسری بروید. با ثبت سفارش برای دکوراسیون مغازه در «خدمت از ما» میتوانید بدون نهایی کردن سفارش قیمت را تخمین بزنید. اما برای دکوراسیون یک فروشگاه پوشاک که محصولات آن شال و روسری زنانه است، دیگر اکتفا کردن به چنین باکس های کوچکی برای نمایش اجناس منطقی به نظر نمی رسد.
خانم ها به شدت به ظاهر و نظم و چیدمان وسایل در محیط های کار و منزل دقت دارند و در اغلب مواقع به سمت مغازه ها و فروشگاه هایی جذب میشوند که ظاهر زیباتری داشته باشند. نمایش لباس ها به نحوی که پیش از هرچیر یک پالت رنگی چشم نواز و متفاوت به چشم برسد، نه تنها یک ایده خاص و جذاب برای دکور مغازه پوشاک به شمار می رود، بلکه می تواند یک اکسسوری کاربردی برای انبار کردن تعداد زیادی از لباس ها به عنوان تزیین دیوار باشد. بی شک می دانید که برای دیزاین و چیدمان یک فروشگاه یا مغازه فروش لباس پیش از هر چیز لازم است به جزییات دقیق محصولات خود توجه داشته باشید. یکی از انواع متداول طراحی وب، طراحی سایت فروشگاهی می باشد و دلیل استقبال از این طراحی وب افراد مختلف در مشاغل گوناگون برای معرفی و همچنین عرضه کالا و خدمات خود از طراحی وب سایت استفاده نمایند. همچنین برای کفپوش، اگر با وسایل انتخابی شما همخوانی رنگی ندارد، یک گبه یا گلیم های کوچک استفاده نمایید. اما با اختراع پول، پیشرفت بهتر صنعت، و ضرب سکه ها، کم کم سبک زندگی بشر دچار تغییرات خاصی شد و به مرور مراکزی راه اندازی شد که در آنها وسایل مورد نیاز بشر آن روز عرضه می شد، و این مراکز را می توان پایه گذار فروشگاه های امروزی دانست.
امروزه کارکردهای نورپردازی و استفاده از تکنیک های سایه بر روی اشیاء به مراتب بیشتر از تزیینات و زواید موثر می باشد. مغز انسان تصور می کند با پوشش این لباس چنین حس و حال جذابی خواهد داشت و تصمیم به خرید آن با منطقی کاملا احساسی! به دکور ساده و جذاب زیر نگاه کنید که چطور چوب ها به شکل نردبان و در قامت یک رگال ساده به نمایش البسه پرداخته و نورپردازی و سقف کاذب کاملا ساده و بی آلایش، جلوه جذاب تری نیز به این رگال های ساده بخشیده اند. به سراغ من اگر میآئید، نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد.. اجناسی که سریع فاسد می شوند را نباید در مقابل نور خورشید و پشت ویترین اصلی قرار دهید ویترین معمولا جای شیشه های شیک و جذاب عطر است . میتوانید برای ایجاد حس بهتر روی بعضی از برگها اشعار زیبا بنویسید، شاید باورتان نشود اما کوچکترین چیزها از پشت ویترین مغازه دیده میشود و مخاطب را تحت تاثیر قرار میدهد. اما با گسترش فضای مجازی و کسبوکارهای آنلاین شاهد تبدیل اتاق خواب به محل کار بسیاری از افراد خواهیم بود.
بسیاری از بانوان ایرانی با بهرهمندی از سلیقه خاص خود اقدام به چیدمان وسایل در خانه نموده و به صورت فصلی مبادرت به جابجایی لوازم خواهند کرد. از این ایده می توانید در دیزاین ویترین و دکور مغازه پوشاک خود استفاده کنید. در پی نوشت این مطلب و در انتهای این مقاله، شش ایده ای که مجله smallbusiness به عنوان شش سیاست افزایش فروش نوشته است به صورت خلاصه برای شما نوشته ایم. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای محصولات در این مجموعه است. گام های ضروری در طراحی دکوراسیون شیک بوتیک زنانه و هر آنچه که باید در این بازه بدانید را در ادامه معرفی خواهیم کرد. پیش از مطالعه این ایده ها، لازم است بدانید که تمام این راهکارها با توجه به سه مورد بیان شده بالا قابل اجرا هستند و پیش از تصمیم گیری در خصوص هر کدام از این ایده ها، بایستی با معیارهای سنجش سه گانه فوق به دقت تطبیق داده شوند. از این ایده می توانید در دکوراسیون فروشگاه های شال و روسری، پوشاک مردانه و پسرانه و همچنین دیزاین و دکور مغازه فروش کیف و کفش استفاده نمایید.
برای این کار لازم است دید خود را باز نموده، و ریزترین تا درشت ترین مسائل را بکار ببندید. نه تنها خانم ها، بلکه آقایان نیز از قرار گرفتن در محیط های منظم احساس بهتری دارند و برای خرید بیشتر ترغیب می شوند. و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. عبارت “فروش ویژه” را بر روی گروه متنوعی از لوازم آرایشی و بهداشتی بگذارید؛ همین عبارت مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد. نحوهی چیدمان لوازم آرایشی و بهداشتی هم در قفسه و هم در ویترین، باید طوری باشد که مشتری به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را بدون جابجایی و معذب شدن انتخاب کند. سوالات خود را می توانید در کامنت های همین مطلب یا بخش مشاوره رایگان دکوراسیون با ما در میان بگذارید و یا در صورتی که تمایل دارید برای طراحی دکوراسیون، انتخاب رنگ ها و چیدمان فروشگاه و فضای تجاری از طراحان اتود کمک بگیرید، می توانید از طریق مشاوره معماری آنلاین با ما در ارتباط باشید.
استفاده از سبکهای دکوراسیون داخلی با توجه به سلیقه ساکنین، تعداد نفرات، علاقهمندیها، فرهنگ بومی منطقه، آداب و مذهب متغیر است. با توجه به حضور مداوم در محیط منزل نیازمند نوعی طراحی داخلی خاص جهت نمایش سلیقه، سطح زندگی و علاقهمندی خود به دیگران خواهید بود. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی و در زمانی که می خواهید فضای خود را بین این چند محصول پخش کنید، صرفا توجه داشته باشید که بهتر است قفسه های روبروی درب ورودی شامل شیرینی ها و کیک ها شوند که نظر مشتری را به خود جلب کنند. اگر قرار است یک کالای ارزان قیمت را با حداقل سود به مشتریان بفروشید، شاید لزومی به انجام هزینه های گزاف برای طراحی یک دکور لوکس و گران قیمت نباشد. می توانید صفحه نمایش لمسی را برای استفاده بازدیدکنندگان قرار دهید تا با صبر و حوصله تمامی کاتالوگ محصولات را نگاه بیاندازند و آنچه که واقعا می خواهند را سفارش دهند. دکوراسیون داخلی محیطهای اداری دولتی باید شکل رسمیتر داشته باشد؛ اما موسسات با مالکیت شخصی امکان استفاده از چیدمانهای شیک، لوکس و جذابتر را دارند. اما با حذف دیوار جداکننده و استفاده از اپن یا باکس چوبی سبب اهمیت آموزش دکوراسیون داخلی آشپزی شده است.
مهمترین نکته در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه این است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فضای داخل مغازه باید به راحتی مشتریان نیز توجه کرد بعد از اینکه ایده دکوراسیون مطرح و توسط نرم افزارها طراحی شد و به مرحله اجرا رسید باید به این نکته توجه نمایید که نورپردازی مناسب و همچنین استفاده از رنگ های مناسب و جذاب در دکور مغازه می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد. نوع لباس ها و اکسسوری هایی که قرار است در این مکان برای فروش عرضه شود، قیمت تعیین شده، میزان لوکس یا متداول بودن کالا، فضایی که برای نمایش، ویترین، انبار کالا و پرو لباس در اختیار دارید، ساختار معماری فروشگاه و ده ها مورد کوچک و بزرگ دیگر، بایستی به دقت بررسی و در نهایت به یک طراحی ایده آل ختم شوند. علاوه بر جنبه های زیباشناسی در دکوراسیون بوتیک زنانه، نظم و راحتی حرکت در میان بخش های مختلف مغازه و همچنین دسترسی آسان به لباس ها از دیگر مواردی می باشد که با دکورهای شیک و مرتب دست یافتنی هستند.
توصیه می کنم برای اجرا و پیاده سازی چنین سبک ایده هایی با یک طراح دکور مشورت نمایید. تزیین آن با اسباب بازی در دکور یک مغازه فروش پوشاک بچه گانه یا با انبوهی از کتاب های روز یا پوسترهای فیلم در یک فروشگاه البسه زنانه، جایی که آقایان لازم است مدت طولانی در انتظار بمانند می تواند ایده های جذابی برای جلب مخاطبان و مشتریان به سوی مغازه شما باشد. به عنوان مثال ایجاد فضایی برای کتابخانه میتواند برای افراد کتاب خوان جذاب باشد. با توجه به آپارتمانی شدن و فضای کوچک خانهها بهتر است از رنگهای روشن جهت ایجاد حس بزرگنمایی محیط داخلی خانه استفاده کنید.