آرتمن عمده فعالیت خود را به عنوان طراح، تولید کننده و فروشنده کفش از دهه 60 آغاز کرده است و سالهاست سعی بر این دارد تا تولید کفشهای فاخر و برازنده را به شایسته ترین نحو ممکن انجام دهد. پایههای فعالیت تجاری آرتمن بر خرده فروشی کفشهای خاص و لوکس گذاشته بود و طولی نکشید که محصولات آرتمن به خاطر کیفیت و زیبایی و ویژگیهای منحصربفردشان زبانزد مشتریان قرار گرفت. برند آرتمن با شروع به کار امیر تهذیبی به عنوان مدیر خلاقیت در خانه مد آرتمن، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. آرتمن به عنوان یک طراح کفش که در طراحیهای خود فاخر بودن را به زندگی روزمره مصرف کنندگانش هدیه میدهد. از همان ابتدای فعالیت، دیدگاه ویژه طراح خانه آرتمن و فلسفه آرتمن بر این مبنا بوده که استایل شخصی افراد، تیپ شخصیتی مشتریان و خصوصیات فردی خریداران نقش عمده ای در طراحیهای آرتمن داشته باشند و همیشه سعی بر این بوده تا این ویژگیها در طراحی کفشهای فاخر ولی کاربردی آرتمن لحاظ شوند. به همین دلیل واحدهای مختلفی در آرتمن شکل گرفت تا این امکان فراهم آید تا ارتباط همیشگی و مداومی بین مشتریان و تیم خلاقیت آرتمن برقرار شود. هدف تیم آرتمن بر آن است تا محصولی فراهم کنند که از نظر شکل ظاهر و کاربری، با استایل مشتریان مطابقت داشته باشد و به شایستهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را از اینکه آرتمن، یک برند ایرانی، میپوشند برآورده کند. در حال حاضر خانه آرتمن با همکاری گروهی از افراد خلاق و جوان، با انرژی و پر تلاش برای پیمودن مسیر پر چالشی که در پیش گرفته است فعالیت خود را خلاقانهتر و پرانگیزهتر از پیش ادامه میدهد و امید دارد در این مسیر موفقیتهای بیشتری کسب نماید.
فروشگاه های آرتمن مرکزی
منبع: https://www.brandkade.com/Representations/Details/c973bcf9c7