شعار هالیدی «پوشاکی برای تمامی فصول» است. این برند هنوز در زمینهی تبلیغات در فضای مجازی، دنیای بازاریابی دیجیتالی و بازاریابی مبتنی بر محتوا اقدامی انجام نداده است. البته تبلیغات جسته گریختهی هالیدی در عید نوروز در شمال کشور اقدامی هوشمندانه از طرف هالیدی بود. درحال حاضر حدود 2500 نفر هم به صورت مستقیم در داخل فروشگاهها و تولیدی مشغول به فعالیت هستند. هالیدی با این روند و کارآفرینی که انجام داده به نوعی مسئولیت اجتماعی خود را نیز به انجام رسانده است.
-نشان ملی برترین کیفیت
-تندیس برند محبوب ایرانی
این برند به دو علت اعتقادی به صادرات محصولات خود به خارج از کشور ندارد؛ یکی از آنها مسائل سیاسی و جو نامساعد برای پوشاک ایرانی در خارج از کشور است و مورد بعدی موضوع ارزآوری است که در صورتی ارزشمند و موفق عمل میکند که به خود شرکت تولیدی سوددهی داشته باشد. اما به طور کلی فعلا داخل کشور بستر مناسبی برای ادامه روند تولید خواهد بود.
گروه توليدي «هاليدي» در سال 1374 با هدف توليد و پخش پوشاک زنانه، مردانه و نوجوانان، توسط آقاي مهرداد افراز تاسيس شد. مهرداد فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیرعامل و موسس برند پوشاک هالیدی است. خواندن کتاب «به سوی کامیابی» از آنتونی رابینز در یکی از شبهای شیفت او در بیمارستان، مسیر زندگیاش را به کل تغییر داد و موجب شد تا بدون داشتن هیچ سرمایهای و تنها با وام ازدواج وارد کار تولید پوشاک شود.
از افتخارات این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
اين مجموعه با ويژگيهاي منحصربهفرد خود در سبک طراحي و حساسيتهاي خاص در توليد انواع تريکو توانسته است جايگاه ويژه و شناخته شدهاي را در بازار ايران بدست آورده و معناي معادل کيفيت، دوام و مرغوبيت را ايفا کند. طراحيهاي مدرن و نوآوريهاي خلاقانه در توليدات جديد و همچنين توازن ميان سبک اسپرت و مدرن امروزي از دستاوردهاي اين شرکت طي ساليان گذشته بوده که همواره سبب ضريب نفوذ بيشتر در ميان خريداران اين برند شده است. از ديگر ويژگيهاي منحصر به فرد محصولات هاليدي هماهنگي حداقل 120 مدل پوشاک در 16 رنگ برتر هر فصل است. دلايل موفقيت اين مجموعه تنها به بخش طراحي و توليد آن محدود نميشود بلکه حضور افراد تحصيل کرده، کارآمد و با تجربه در بخشهاي گوناگون هالیدی ، بستر مناسب را در جهت پيشبرد اهداف عالي اين شرکت فراهم ميسازد.
هرچند الگوی هالیدی در ابتدا برندهای مطرح آدیداس، پوما و نایک بودند اما طی 6 سال اخیر دریافته که برند محبوب زارا نیز بسیار موفق عمل کرده است. در حال حاضر حدود 50 درصد از تولیدات هالیدی از سبک برند زارا پیروی میکنند. طراحان هالیدی نیز با بهرهگیری از ذهن خلاق و ایدهپردازشان طراحی پوشاک این برند را در مراحل گوناگون انجام میدهند تا پس از آن تیراژ تولید به دو هزار عدد برسد؛ تولیداتی که با لوگوی هالیدی همراه میشوند. همچنین برند هالیدی اولین برندی است که ست پوشاک خانواده را ارائه داده است.
-جشنواره زنان و تولید ملی
-عقاب طلایی مدیریت موفق
برند هالیدی هماکنون دارای 200 شعبه در سراسر کشور است که 19 شعبهی آن در اقصی نقاط شهر تهران و بقیه در شهرهای گوناگون قراردارند. سایت هالیدی نیز یک سایت فروشگاهی است که شما مشتریان عزیز میتوانید به راحتی و با اطمینان از آن خرید کنید.
منبع: https://www.brandkade.com/Brands/Details/holiday
-نشان ملی رتبه نخست طراحی و تولید منحصربفرد
-اجلاس جهانی نشان منتخب
هم اکنون هالیدی در سراسر کشور دارای نمایندگیهای معتبر است. هالیدی ابتدا با تولید پوشاک در رسته تولید پوشاک زنان، پوشاک راحتی ست و ورزشی ست آغاز به فعالیت کرد که برندهای آدیداس، نایک، پوما و ریبوک الگوی تولیدات این برند بودند. برند هالیدی در ابتدا روی پوشاک خانم ها متمرکز بود و به تدریج به تولید پوشاک آقایان و کودکان نیز پرداخت.
-سیمرغ زرین مدیریت خلاق در سال 1397