برند «درسا» از اولین کلکسیونهای خود در همکاری با سواروسکی رونمایی کرد که طبق گفتهی این برند محصولاتی را با تلفیق فرهنگ ایرانی و نیازهای روز انسان در زمینه پوشاک ارائه داد. این برند در شروع کار با سواروسکی، 4 کلکسیون «ترمه»، «لاوین»، «خنت» و «تاروس» را طراحی کرد که کلکسیون «ترمه»، متشکل از بتهجقههای ایرانی بود. اسم کلکسیون دوم را «خنت»، یعنی آواز خواندن به گویش کویری، گذاشتند. کلکسیون سوم را از نقش «درسا» برداشتند و کلکسیون چهارم که «تاروس» بود را از قلهی سهند بالهام گرفتند و با کریستالهای مدرن سواروسکی تلفیق کردند تا خانمها بتوانند این مجموعه را را با لباسهای امروزی استفاده کنند.
برند «درسا» ۴۵۰نفر اشتغالزایی مستقیم دارد و فروشگاه جدید آن نیز هزار نفر پرسنل استخدام کرده است.همچنین 50 نفر در دفتر مرکزی، ۱۴۰ نفر فروشنده در بخش های فروشگاهی و ۱۰۰ نفر به عنوان پرسنل کارخانه مشغول به کار هستند. محصولات چرمی برند «درسا» مثل کیف، کفش و کمربند و… است که به راحتی میتوانید از سایت آن خریداری کنید.
«درسا» دارای شبکه ای پانصدهزار نفري از مشتریان وفادار است و با تولیدکنندگان حرفه ای داخلی و ترک همکاری میکند. این برند ماموریت خود را تبدیل چرم طبیعی و باکیفیت به محصولی لوکس میداند. چشم انداز چرم «درسا» در آینده، تبدیل شدن به رقیبی خوب برای برندهای اروپایی است. مشتریان، چرم «درسا» را به عنوان برندی لوکس، باکیفیت و قیمت بالا میشناسند. «درسا» سبک زندگی لوکس را با استفاده از طراحی منحصر به فرد و خدمات مناسب به مشتری عرضه میکند. همچنین این برند با تولید مبلمان و لوازم جانبی خانه، نیاز به طراحی داخلی معماران و مصرف کنندگان را برآورده میسازد. خدمات پس از فروش این برند شامل ترمیم، نظافت، واکس و تعویض است.
سرانجام فاطمی در سن 19 سالگی با امیرکاظم نورمحمدی آشنا شد. آنها در سال 1371 برند «درسا» را تاسیس کردند که در آغاز 200 پرسنل در آن مشغول به کار شدند. همچنین در سال 78 بزرگترین کارخانه چرمی را در جاجرود تهران تأسیس کردند که این کارخانه صنعتی به وسعت 2000 متر مربع است. برند «درسا» به شکل رسمی در سال 1379 با این نام به ثبت رسید و اولین فروشگاه آن سال 81 در شهرک غرب افتتاح شد. این برند بیش از20 شعبه دارد که در سراسر ایران فعالیت میکنند. «درسا» در نمایشگاههایی در باکو، ترکیه، آلمان و آفریقای جنوبی غرفه داشت و در باکو حتی یک شعبه افتتاح و همچنین در دبی هم یک شرکت برای آن تأسیس کردند. در داخل کشور نیز مدل نوین تبلیغاتی را شروع و برای اولین بار با حمید گودرزی بهعنوان یک مدل تبلیغاتی قرارداد بستند.
یکی دیگر از خدمات برند «درسا»، ارایهی گارانتی به مشتریان خود است که به افزایش جلب اعتماد آنان کمک میکند. این برند تا دو سال هر اتفاقی که برای محصولات کیف بیفتد را ضمانت میکند. فاطمی معتقد است برند «درسا» باید حس لذت را برای مشتری به وجود بیاورد چون قرار است با آنها زندگی کند.